alvapluslinnea.blogg.se

Äggmacka

Kategori: Allmänt

Hallå! Närsomhelst ska jag ta en äggmacka och ett stort glas mjölk, mumsigt. Och sedan ska jag borsta tänderna och gå och lägga mig & läsa, jag ska läsa i en halvtimma ungefär, så jag blir riktigt trött så jag kan sova gott i natt. Jag längtar så himla mycket att sova just nu, lägga sig i en kall säng med duntäcke och gosiga kuddar ♥ egentligen är det jag skrev nyss värt massa hjärtan men jag orkar inte skriva så många nu, men ett fick ni iallafall, hihi. Juste, jag kollade på Paradise Hotel förut, åh det är så himla bra! Jag bara älskar det programmet.

Imorgon är det skola som vanligt, jag slutar vid tre och när jag kommer hem ska jag plugga Tyska, eftersom vi har prov på det på fredag, egentligen skulle jag vara med Linnea och Vilma, men jag måste ju plugga så jag kan inte. Nu måste göra i ordning mackan och sedan mumsa i mig allt samman, hoppas ni får en lika skön och bra kväll som jag, vi får antagligen höras mera imorgon. Sov gott ♥ Puss! / Alva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: