alvapluslinnea.blogg.se

Dusch

Kategori: Allmänt

tjena :) det här får gå snabbt, för jag måste dricka upp mitt te som står i köket och svalnar ( råkade naturligtvis värma för länge ) aja, egentligen är jag inte sådär jätte mycket förtjust i te, men mamma hade köpt lemon smak så då funkar det :) det är alltid lika gott! haha. och jag kom hem för prick en timme sen från linnea, då hoppade jag in i duschen och kom ut runt kvart-tjugo över åtta? sen dess har jag skrivit lite saker jag måste göra på papper så jag inte glömmer bort, som jag är expert på, att glömma saker alltså. haha, nejrå jag skoja bara. nu ska jag spela kort med mamma och senare ska jag gå och lägga mig, eftersom jag ska till stockholm imorgon. god natt så hörs vi på onsdag ♥

kolla vad linnea skrev på förra inlägget här nedan, jag älskar dig ♥ du är bäst!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: