alvapluslinnea.blogg.se

Filmdags

Kategori: Allmänt

Tjenare, då var det dags för filmtime! eftersom jag inte kollade på någon film förut så ska jag göra det nu. Fast först ska jag gå och duscha, jag orkar inte duscha håret efter träningen så då gör jag det nu. Så då duschar jag bara kroppen när jag kommer hem ikväll, vi slutar ju så himla sent och vem orkar duscha och hålla på när man kommer hem halv nio egentligen. Och om man duschar där kommer man ju inte hem förens nio-kvart över nio, så vi har ju lite knepiga tider. Vilket jag hoppas ändras snart! Pappa ringde mig förut och frågade om jag ville träffa han på God smak och ta en fika, och jag sa att jag ville osv. Men efter ett tag kände jag verkligen att jag bara vill slappa och kolla på film idag, inte ens gå utanför dörren. Så jag ringde upp honom och sa att jag inte kände mig så pass pigg för det, så vi bestämde att vi ska fika där på fredag istället, om han hade tid. Annars skulle vi ta det nästa helg, förmodligen på lördag, för på söndag kan inte jag. Och jag kände mig jätte dum när jag sa det :( men han vet att han är bäst ♥ älskar dig pappa. Nu ska jag ta en snabb-dusch och sedan kolla på film, jag tror det blir Kråkguldet :$ eller någon annan, kanske någon som har med julen att göra? Ska kolla vad som finns. Ni får ha en jätte bra söndagseftermiddag, puss! ♥ / Alva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: