alvapluslinnea.blogg.se

hemma bra - borta bäst, eller?

Kategori: Bilder

hej bloggen! jag kom hem från mormor & morfar runt 1, då packade jag upp & tog lite mellis. helgen hos dom har varit jätte mysig! vi har varit på ljuskväll, ätit gott, kollat på tv, pratat m.m -orkar inte berätta allt! mamma & pappa gick på bio där som inte jag & min bror ville se så vi hyrde film istället, farsan. sen igår kväll när vi skulle kolla på den var morfars dvd-spelare sönder, eller inte sönder med bilden var svartvit & det gick inte att få färg! så det var ju synd.. menmen, jorden går inte under pga av det haha ;)

klockan 2 idag kom alva till mig. just nu har hon tagit över min dator så jag snodde brorsans ett tag hihi. imorgon börjar ju skolan igen, är inte så värst pigg på att gå upp tidigt men det ska bli kul att träffa alla & så.

nu ska jag gå tillbaka till henne, och typ.. ja, jag vet inte men vi hörs puss! /linnea


gammal bild, men dagens outfit haha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: