alvapluslinnea.blogg.se

hemma från göteborg!

Kategori: Kläder/Outfits

godkväll. jag trodde inte att jag skulle orka blogga när jag kom hem från gbg, men det gör jag hehe. vi kom runt 9, då visade jag först de skor jag har köpt där för mamma, sen ringde alva. vi pratade i kanske 20 minuter, efter det tog jag en macka & ett glas juice & satte mig här.

dagen har varit rolig, alltid kul att se lite nytt folk! här i hålan känner man ju varenda en! iallafall, vi åt pizza & taco buffé i nordstan, mumsigt var det. sen hade vi runt 1 & en halv timme på oss att kolla runt i affärer. först letade jag & pappa i 3 skobutiker efter vinterskor till mig, men inget vettigt hittade vi. sen gick vi in på åhlens & letade efter sko-avdelningen, när vi hittade den tänkte jag att jag aldrig kommer hitta några skor.. men då såg jag DOM, och de blev köpta efter mycket prövning & checkning i spegeln haha! så nu är jag jättenöjd över att för första gången på flera år hitta ett par vinterskor jag verkligen tycker om! jag köpte ingenting mer, men jag letade efter en rosa kofta, men såklart när man letar efter någonting -då finns det inte..

nu ska jag tvätta bort sminket & ta ett glas mjölk. imorgon ska jag vara med alva på dagen & sen på kvällen har jazze 80-tals fest. det ska bli jättekul!! jaja, vi hörs♥ /linnea


happyyyyy

Kommentarer


Kommentera inlägget här: