alvapluslinnea.blogg.se

home

Kategori: Allmänt

pust, nu är jag äntligen hemma! alltså, det var ju grymt kul i stockholm men det var jätte skönt att få komma hem, vi kom hem till lilla hallsberg vid kvart över nio igår kväll, så då hmtade våra grannar oss, sen gick vi in till dom ett tag & pratade till ungefär tio, då gick vi in och det första jag gjorde var att tvätta av mig sminket eftersom jag hade blivit sminkad av en stylist i stockholm, hon hade sotat mina ögon och lite sådant, fint blev det iallafall :) där köpte mamma och jag bara ett nytt läppglans & en eyeliner. ajuste, jag hittade inte något speciellt i stockholm, bara två tröjor. men jag är nöjd, det har varit en jätte rolig resa! vi bara gick runt på gatorna och bara gick in & ut i affärer.. och sen satt det massa som sov på gatan & en gubbe satt och höll fram en skål, sen hade han en lapp där det stod " jag är hungrig, jag behöver mat. snälla hjälp mig " alltså, det är synd om dom :( och mamma och jag var precis påväg till en stor pizzeria i stockholm så då kändes det ganska konstigt att se att det sitter uteliggare på gatorna när man själv ska gå & äta.. aja, ni får ha det bra ♥ kram / alva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: