alvapluslinnea.blogg.se

varför ringer du från okänt nummer? jag dissar privatsamtal

Kategori: Allmänt

tjenare! igår var det ju som sagt 80-tals fest hos jazze, haha det var grymt kul! mycket bra musik & mycket trevligt folk, tack för kvällen allihopa! ajuste, idag skulle jag egentligen vara med linnea, men jag hade feber inatt så jag är tvungen att vila och bara vara hemma idag! men linnea kunde bara vara till 4 idag, så det gjorde ändå inte så mycket. men jag har inte feber längre, alltså det gick bort inatt men mamma ville att jag skulle vara inne ändå så jag inte blir mer sjuk eller så jag får mer feber. och imorgon kommer moa till mig! hoppas jag inte blir mer sjuk tills imorgon för då skjuter jag mig själv med ett stort gevär, haha ;) nejdå, men jag hoppas inte jag får mer feber, nu när den äntligen har gått ner för jag vill så gärna träffa henne!

linnea skulle ringa mig när hon kom hem från ica för nu är hon & handlar med sin pappa så hon ringer väl snart antar jag. och jag har kvar min klubba hos henne sen igår, jag glömde den där så hon kanske kommer och lämnar den, alltså om hon hinner eller vill. jag ska ju inte tvinga henne precis! nu ropar mamma att det är lunch, så bäst jag kilar iväg till köket. lax,potatis & sås blir det, mumsigt. vi hörs! / alva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: