alvapluslinnea.blogg.se

Lördag

Kategori: Tips

Hej bloggen. Jag vet att jag har varit super dålig på att blogga under veckan, men underligt nog har jag inte haft lust. Nu har iallafall suget på att blogga kommit tillbaka!

Förut kollade jag runt lite på Canal+, och då såg jag att "Allt för min syster" precis skulle börja. Jag har alltid velat se den, så då passade jag på eftersom jag inte hade någonting för mig just då. Den handlar om en familj som har en dotter och en son, och dotter får diagnosen cancer vid 5-års ålder. För att hon ska kunna leva vidare måste hon få nya organ och annat till sin kropp, men det kan inte föräldrarna ge henne. Så då föreslår en läkare att de ska skaffa ett till barn, ett såkallat donatorbarn. Och det gör de. Från det barnets födsel har hon fått ge mycket från sin kropp till sin syster, men en dag får hon nog. -Tror alla, fast det är bara de 3 syskonen som vet sanningen. Jag trodde att den skulle vara mycket mer sorglig, men det blev mer som en riktigt bra historia. Det blev tillochmed ett lyckligt slut, kanske inte det allra lyckligaste, men ett bra slut! Den rekommenderas starkt!

Nu ska jag städa mitt rum, det ser ut som ett bombnedslag och så kan jag inte ha det! Troligen bloggar jag mer ikväll, så vi hörs då. Puss!♥ /Linnea


Kommentarer


Kommentera inlägget här: