alvapluslinnea.blogg.se

Pepparkakor & mjölk ♥

Kategori: Bilder

Tjenare!

Nu är jag tillbaka från min lilla bloggpaus. Jag skrev att jag inte skulle sitta någonting vid datorn, men det har jag såklart gjort! Men det var bara för att hålla mig uppdaterad på de bloggar jag följer. Idag har jag varit med bästavän, vi har bakat muffins, kollat film & pratat om allt & inget. Det finns alltid något att prata om när det gäller oss, även om det handlar om fötter eller smink osv.

Förut åt jag pepparkakor & drack mjölk samtidigt som jag kollade på Criminal Minds, riktigt mysigt om jag får säga det själv! Pepparkakor & mjölk är en väldigt bra kombination, hihi. Nu ska jag faktist göra iordning mig & sedan sova, är riktigt trött efter denna långa skolvecka! Hörs imorgon, love♥ /Linnea

Kommentarer


Kommentera inlägget här: