alvapluslinnea.blogg.se

Söndag

Kategori: Allmänt

God morgon på er! Eller det kanske ska vara förmiddag? aja, för mig är det än så länge morgon. Idag ska jag städa mitt rum, det ser ut som ett bombnedslag! Och efter det vill jag åka till farmor, fast jag får se hur det blir med det. För ikväll är det fotbollsträning och då vet jag inte om jag hinner åka dit. Imorgon är det måndag igen vilket jag inte ser fram emot. Men efter skolan ska jag och mamma åka till mormor, eftersom hon fyller år ♥ Så då blir det mys i Kumla hela eftermiddagen. Och jag ville bara påpeka, att jag är verkligen redo för att plocka fram alla julsaker och börja julpynta redan nu, och det är första advent nästa söndag vilket jag verkligen längtar till. Och jag funderar starkt på att köpa en choklad-kalender också, haha.

Nu ska jag sätta på en film, vilken vet jag inte. Men vi hörs väl antagligen senare om jag inte är borta hos farmor eller så, ni får hålla utkik! Kram ♥ / Alva

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Det är så härligt när julen börjar komma. =)

    2010-11-23 | 04:36:23
    Bloggadress: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: