alvapluslinnea.blogg.se

Sweat dream ♥

Kategori: Allmänt

Nu ska jag gå och lägga mig, fast jag ska inte sova ännu. Jag ska läsa en stund också! Imorgon är det tisdag, och då är det en sån här lång dag igen, jag slutar tjugo över tre, och då är det nästan mörkt ute. Och när jag kommer hem ska jag kolla lite på Engelska-glosorna som vi har tills på torsdag, hinner tyvärr inte plugga så mycket på dom på onsdag eftersom vi har Tyskaprov på fredag och då behöver jag minst två hela dagar att plugga till det, så bäst jag börjar med Engelskan imorgon. Nej, nu har jag inte mer tid att sitta här. För då blir jag klar med läsningen sent inatt och jag vill helst sova då, eftersom jag inte sov speciellt skönt inatt, och då vill jag gärna ta igen dom timmarna! Hoppas att dagarna rullar på för er och att ni mår bra. Vi får höras mer imorgon, kram ♥ / Alva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: