alvapluslinnea.blogg.se

i just love snow

Kategori: Allmänt

tjenare! hjälp, när jag loggade in på bloggen såg jag att det var tre dagar sen jag bloggade senast, så en ursäkt borde ni faktiskt få, så förlåt för dålig uppdatering men jag har glömt bort bloggen helt. för vi har haft läxor, jag har bara varit hemma OCH jag har fixat med massa annat, jag har inte ens kollat åt datorns håll så upptagen har jag varit. och när jag kom hem förut kom jag på att vi har ju tyska läxa tills imorgon, men när jag läste igenom det så gick jag ifrån lika snabbt som jag kom dit, vilket var jätte skönt att jag bara behövde kolla igenom det så lätt det var för jag kände verkligen att jag inte orkar plugga något mycket idag, jag är så sjukt trött. vi har badat idag med klassen vilket gjorde mig skit trött, jag känner mig som en hösäck just nu, vill bara slänga mig i sängen, kolla på tv & gosa med kissen. ♥ nu ska jag stänga av här, äta & sedan bara vara men klockan sex ska jag träffa linnea en stund, så då vet ni vart jag håller hus, ute bland all snö! ha en bra kväll ♥  / alva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: