alvapluslinnea.blogg.se

21.58

Kategori: Allmänt

godkväll! jag kom hem från kusinerna klockan sex ungefär, sen dess har jag och mamma målat om i mitt rum, som några säkert redan vet så har jag ju haft en röd fåndvägg (stavning) och nu ska den bort! håller på och målar den vit eftersom mina tre andra väggar är vita så nu vill jag bara ha vita väggar i mitt rum :) snyggt ska det bli iallafall. imorgon är det måndag, vilket innebär skola som vanligt, hoppas veckan går snabbt och jag hoppas på så lite läxor som möjligt, haha! fast det är nog ingen idé att hoppas, jag vet att vi iallafall kommer får minst två så jag kommer inte undan i första taget, hehe. närsomhelst ska jag börja göra mig iordning för sängen, eller jag kanske kollar på tv till tio eller så för jag kom på nu att vi börjar ju inte förens tio minuter över tio imorgon, för vi ska egentligen börja klockan nio som vanligt på måndagar men våran solärare är inte där då och då får vi sovmorgon istället :) jag känner verkligen att jag behöver en liten extra sovmorgon så det är ju skönt :) aja, jag skriver innan jag ska sova, hejdå så länge ♥ / alva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: