alvapluslinnea.blogg.se

'cause you're amazing, just the way you are

Kategori: Allmänt

men det verkar du inte förstå

hej bloggen! jag vet att min uppdatering suger men går det att göra någonting åt? - nej, för jag & alva bloggar när vi vill eftersom det är vår blogg hihi. just nu gör jag faktist ingenting.. men ska snart ta tag i det & faktist hitta på någonting!

imorgon är det marken här i hålan, lite kul faktist för det händer aldrig något här :( & jag vill på disco eller något liknande snart, för det kryper i kroppen på mig! varje gång det kommer någon bra låt på radion börjar jag dansa, haha det kanske låter knäppt men sådan är jag ;)

nej, nu ska jag dra mig från datorn! bloggar mer senare, det lovar jag :) pussar /linnea


*klicka på bilden*
- jag vill ha sommar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: