alvapluslinnea.blogg.se

@ film med mamma

Kategori: Allmänt

tja :) som sagt hade vi ju fotbollsavslutning i grottan i folkets hus ikväll, en väldigt lyckad och super rolig kväll! först hade vi typ tipspromenad, sen satt vi oss & började äta tacos, sen hade vi massa tävlingar, haha vi vann så vi fick en stor chokladkaka var, 200 g också, gött! sen kom jag hem ungefär vid åtta? sen dess har jag suttit här, och snart ska jag kolla på film med mamma, jag vet inte vad den heter men skit samma. och imorgon ska jag, linnea och mamma dra in till marieberg och kolla runt lite :) om inte, så ska jag och linnea bara vara, mys! just nu sitter jag här, med sockorna på & bara är glad. jag har en hel helg framför mig att bara slappa och mysa! så nu ska jag passa på, annars är det ju försent, som man jämt kommer på när söndagskvällen närmar sig & man ångrar hela helgen, att man inte gjorde det & det & det.. så nu ska man passa på! trevlig fredagskväll ♥ / alva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: