alvapluslinnea.blogg.se

@ home

Kategori: Allmänt

tjenare på er, jag kom hem från skolan för en stund sen, och sen dess har jag ätit och suttit här, haha! och snart ska jag och mamma åka till örebro med våra grannar för att kolla på någon sminkgrej som är idag, det är iallafall i stan och vi åker om en timme ungefär och kommer kanske hem sju-halv åtta? jag får faktiskt roa mig idag med att åka bort och ha lite kul för jag är läxfri, vi har inga mer läxor på hela veckan.. vi hade ju so prov idag, vilket gick super bra! och det är ju redan gjort nu, så ingenting kvar :) eller jo.. nu kom jag på, vi som har tyska har ju några tyskaglosor tills på fredag, men tur att dom var lätta då! hehe :$ och sen är det höstloooov på fredag, vilket gillas super duper mycket! ni får ha en jätte bra fortsatt tisdags eftermiddag! ha det bra, vi hörs imorgon / alva ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: