alvapluslinnea.blogg.se

i´m happy

Kategori: Allmänt

tjena, rubriken säger ju allt. jag är skit glad just nu! vi har äntligen fått höstlov, förlåt för mitt ordval nu men.. fyfan vad skönt! alltså, inga läxor, inga tider, man behöver inte gå upp på morgonen & man kan bara hemma och slappa :) och snart åker jag och mamma till stockholm och shoppar & bara myser där, jag åker tidigt på morgonen.. klockan nio går tåget, sen går tåget hem klockan tio på kvällen. och på torsdag är det fest hos jazze, med 80-talstema. det kommer bli sjukt roligt :) ojdå, jag såg nyss att idol redan hade börjat för 40 minuter sen :$ då är det nog bäst att går och kollar innan hela programmet slutar.. alltså, mig & tider går inte ihop. så är det! aja, jag bloggar mer imorgon. för imorgon ska jag bara vara hemma & slappa, en riktig bra start på lovet! att bara ta det luuugnt ♥ vi hörs imorgon, ha en bra fredags kväll! pussen / alva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: