alvapluslinnea.blogg.se

if tomorrow never comes

Kategori: Allmänt

hejsan bloggen!

idag så var det ju skola som vanligt, vi slutade klockan två men efter skolan stannade jag,linnea och vilma i caféterian och spelade kort till kvart i tre, haha! sen när jag kom hem pluggade jag matte & tyska, men eftersom vi inte hade något alls så svåra uppgifter så blev det att bara sitta där i tjugo minuter, guld :) och nu ska jag gå och äta mat, jag är verkligen vrålhungrig, jag har inte ätit något sen jag kom hem & sen skolmaten som vi åt vid kvart över elva, så jag har varit utan mat i  5  timmar & en kvart ungefär & magen bara kurrar :( så då är det nog bäst att äta så fort som möjligt innan min mage dör! pannkaka,sylt & grädde blir det. så himla gott! aja, nu måste jag verkligen kila, men jag bloggar mer ikväll om jag hinner och om jag inte gör det så bloggar jag mer imorgon! tschus! / alva  ♥

jag tänkte bara lägga in ett låttips innan jag stänger av! så himla fin låt


ronan keating - if tomorrow never comes

Kommentarer


Kommentera inlägget här: