alvapluslinnea.blogg.se

tusen gånger starkare.. än dig

Kategori: Allmänt

hejsan! igår så sov ju jag hos bästavän, vi gick och la oss ungefär vid tolv och snackade ett tag och somnade klockan ett eller så? och vi vaknade kvart över tio. idag har vi bara slappat och tagit det lugnt, skönt. och senare ikväll ska jag och linnea på bio inne i örebro. vi ska se tusen gånger starkare! den verkar iallafall skit bra men vi får väl se (a) snart ska vi nog dra hem till mig, och hemma måste jag städa och plocka undan på lite nytt jag har lite överallt sådär, haha! aja, men nu ska jag vara social mot linnea. jag bloggar nog inte mer ikväll & kanske inte imorgon heller? vi får se om jag hinner eftersom jag hade tänkt att inte sitta så mycket vid datorn längre, men jag måste ju självklart blogga, men jag får se om det blir av imorgon, annars blir det väl på måndag. ha en fortsatt trevlig lördag eftermiddag/kväll, för det ska jag ha! kram ♥
/ halvan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: