alvapluslinnea.blogg.se

22.51

Kategori: Allmänt

tja, måste bara skriva lite kort om de här 2 underbara dagarna!

igår var det marknad här i hallsberg, på den gick jag med vilma, eve & alva på. jag åkte en jätte äcklig karusell som ni kommer få bild på i slutet av inlägget. men själva marken var inte speciellt rolig.. ungeför halv 7 åkte jag & alva hem till var & en och sen halv 8 åkte vi till ica/konsum för att köpa något gott till kvällen. med oss hem fick vi en "bubbelchoklad" & en påse "rings". om ni kollar lite längre ner här på bloggen kan ni läsa mer om vad som hände då. när vi kom hem var min bror med kevin & alex, som ni också kan läsa om i ett inlägg lite längre ner. vi hade jätte trevligt hela kvällen, från 8 till 11 satt vi & kollade på tv, skrattade, pratade & hade det bara jättemysigt & så. när kevin & alex hade åkt hem vid 11 gjorde jag & alva iordning oss sen la vi oss i min mammas & pappas dubbelsäng där vi skulle sova. vi låg & snackade en stund sen sa vi godnatt! imorse vaknade vi kvart över 10 & åt frukost halv 12, haha sega. alva åkte hem till sig halv 2 & medans hon var hemma bytte jag & brorsan kattlådan & så började jag städa på mitt rum. efter en timme typ kom alva tillbaka & hjälpte mig så gullig som hon är! jag /vi dammade av min byrå, mitt sängbord, mitt sminkbord, min lilla hylla. & så gjorde jag rent laptopen och dammade av & torkade mitt skrivbord med en disktrasa. sedan hjälpte alva mig att skaka av min matta & så dammsög jag hela mitt rum & lite i köket. efter det hoppade jag in i duschen, sen åt jag med sällskap av alva & tio över 5 åkte vi in till örebro för att titta på bio. mammas & pappas bio började en halvtimme före våran så jag & alva gick runt på stan ett tag för att fördriva tiden. vi såg tusen gånger starkare som alva redan har skrivit, den var bra, iallafall värd att se! runt 9 åkte vi hem, släppte av alva i hennes kvarter & åkte hem hit. nu ska jag snart göra iordning mig & lägga mig, annars kommer jag inte somna imorgon!

de här dagarna har jag mått så bra & allt har rullat på som det ska, väldigt skönt! jag vet att det inte blev så "kort" som jag hade tänkt mig men ingen tvingar er att läsa, vi har bloggen för skojs skull inte för att bli kända typ ;) till sist vill jag tacka alla som gjorde min helg, ni vet vilka ni är men ett stort tack ska alva jönsson ha! ♥ pussar från en glad linnea



haha usch, men rolig var den!

bästavän<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: