alvapluslinnea.blogg.se

BILDER

Kategori: Allmänt

Hej igen! Jag har kvar den lila designern, eftersom den är så fin! Nu ska jag plugga matte & engelska, men först ladda upp nya bilder :) Vi hörs! / Alva.

Nu kommer lite bilder som värmer.


En skön dag i solen, hmm!


Haha, jag och linnea på halloween. Happy happy!


Jag på skolavslutningen :)


På skolan förra helgen, när jag & linnea träffade lite trevligt folk en kväll.


En vacker blomma, som min kusin har fotat!


Och sist men inte minst, en bild på min fina kusin moa!
döda mig inte moa.. Haha, förlåt :$

Kommentarer

  • moa säger:

    OMG, du gjorde det int! :O , det där är fan den fulaste bilden nånsin , ser fet o skabbig ut :( , nä, fyfan asså, nädu alva detdär var int snällt ! :O <3<3<3

    2010-09-06 | 23:18:55
  • alva säger:

    HAHA! nej moa.. bilden är jätte fin :D och nej, du ser inte fet eller skabbig ut. bara fin! (a)

    hehe, förlåt :$ <3<3<3

    2010-09-07 | 21:04:31

Kommentera inlägget här: