alvapluslinnea.blogg.se

don't you want it all?

Kategori: Allmänt

förlorade matchen med 2-3, fan, nu ligger vi sist i serien! men det var hur varmt som helst och vi hade bara 1 avbytare.. menmen, tur att det inte är VM eller nått haha. men iaf, efter matchen tog jag och eve sällis hem. då packade jag upp och vilade ett tag. jag hade duschat där nere så det behövde jag inte göra hemma, skönt! sen när pappa kom hem från jobbet åkte vi till nytoget och köpte pizza. jag tog vesuvio barn, eheh jag orkar inte mer än den lilla.. efter maten kom alva och moa till mig och frågade om jag ville cykla någonstans med dom, och det ville jag. vi cyklade runt i hallsberg och träffade maja, elisa och vilma. plus några killar som ville ha vårt nummer, AHAAHAH töntar :D sen skulle dom hem så då åkte jag också hem. typ halv 7 åkte jag och pappa till ica och handlade, där träffade jag sofie och tilda. sen när jag kom hem ringde alva, vi skulle ses och prata. så vi åkte först till skolan där amanda, elin och loan var. fick ta lite kort med elins systemkamera, hehe jag vill ha en.. men jag fick en ny digitalkamera förra julen och då är det lite onödigt att få en till kamera. men om jag frågar snällt kanske.. hihi. och så kom yanika och vican förbi också. sen åkte vi till ica, sofie och tilda var kvar där med några så jag träffade dom en gång till! jag och alva köpte en centern var och sen satt vi oss uppe vid lindex. när vi satt där kom det några tyskar som skulle ner till ica, då gjorde alva en jättekonstig-glad min till dom så de började skratta, haha. sen när dom kom upp igen glodde de rätt så mycket, AHAHA. sen busringde vi en viss person och frågade om han ville bli tsm med mig och om han ville köpa en tidning från social demokraterna men det ville han inte :| för kul! efter det åkte vi hem till var och en, sen dess har jag sett på tv och suttit här. imorgon vet jag inte vad som händer, eller jo, träning -.- jaja, nu försvinner jag från datorn ett tag, hoppas jag kan hålla mig en månad eller något :D men jag ska inte tro för mycket.. vi hörs när vi hörs! xoxo /linnea



saknar skåne o paris :'(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: