alvapluslinnea.blogg.se

fear factor

Kategori: Allmänt

tjena! jag ville bara berätta för folket idag att nu ska jag sätta igång att baka, en sockerkaka. mums! och sen har jag en annan sak jag också vill berätta, jag ska ta en paus från bloggen ett tag. så jag kommer inte blogga på väldigt länge! bara när jag har tid. jag kommer iallafall inte stressa hem från till exempel marieberg för att skriva på bloggen vad jag har gjort & köpt. nejnej, utan jag kommer bara skriva ibland. Idag har jag inte gjort något speciellt, jag har läst lite och mest liggat och kolla på tv med mitt kära te. eftersom jag har haft ont i halsen sen i torsdags. och på fredagen kunde jag knappt svälja.. ajaj. men igår vart det mycket bättre men det gjorde ändå lite ont. moa var ju som sagt hos mig hela dagen igår, vi cyklade mest och vi bakade faktiskt, vi bakade kola snittar, jag hade aldrig ätit dom förut med dom var iallafall ganska goda. sen efter moa hade åkt hem så ringde jag linnea för vi hade bestämt på morgonen att vi var tvugna att träffas och prata och lite sådant, så vi bestämde att vi skulle träffas vid mina "stenarna" och när båda hade kommit så cyklade vi först till skolan och där träffade vi loan,elin,amanda,yannika & vickan. stog där och pratade ett tag & provade elins systemkamera. först ville jag ha en sån, eftersom dom tar så fina bilder. och jag gillar faktiskt att fota. men jag får se hur det blir med det. Det skulle vara kul om man fick en sån till Julen, eftersom då lyser allt så fint. aja, skit i det. Idag ska jag bara dricka varmt te & äta sockerkaka och kolla på fear factor som börjar klockan halv fem på sexan, men jag kan nog inte äta sockerkakan då eftersom i det teveprogramet så äter dom ju kryp och sådana äckliga grejer, usch. haha. ajuste, imorse när jag vaknade så hade jag inte ont i halsen och jag var inte snorig heller, jag tror att jag är "helt" frisk, där ser ni.. det vänder! wiho. och en till grej, jag längtar tills vintern. jag vill ha snö & springa i kurvor med min bästavän, det är då vi är som knäppast ♥ loveu. nu blev det ett långt inlägg, men strunt samma :D nu ska jag baka! puss / alva

jag vet att jag inte har lagt in bilder på länge, men jag gör det imorgon snabbt om jag hinner.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: