alvapluslinnea.blogg.se

i did it for love

Kategori: Allmänt

hejsan, idag var det ju skola som vanligt sen efter det drog jag hem, gjorde läxor i kanske en kvart eftersom jag övade på nästan alla engelska glosor igår, så jag slapp det mesta idag! efter det passade jag på att läsa dom två sista kapitlerna ur boken som jag skrev för någon dag sen? aja, den var iallafall super bra, så jag ska låna den tredje imorgon i skolan! haha & jag kommer inte sträck-läsa den eftersom det är den sista och jag vill ju inte att den ska ta slut! ååå, jag skulle ha läst saktare på första och andra.. aja, sen åt jag kvällsmat & efter det så träffade jag linnea en stund, pratade & massa annat, hade iallafall trevligt. sen drog vi till var & en, alltså jag till mig och hon till sig. och när jag kom hem så hoppade jag in i duschen, när jag kom ut så filade jag fötterna, sen tog jag fotkräm på. tog en ansiktskräm & sedan sköljde bort den, efteråt smörjde jag ansiktet med hud lotion, tog på handkräm på händerna & fixade lite till. det är så skönt att smörja in sig & allt sådant :) nu ska jag nog stänga av & dricka te & glo på tv! men jag bloggar förmodligen imorgon, om jag hinner för jag har fotbollsträning! aja, vi hörs någon gång iallafall :) kiss and hugs / alva ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: