alvapluslinnea.blogg.se

jag är redan trött på skolan -.-

Kategori: Allmänt

hejsan svejsan i lingon skogen
rubriken stämmer så jäkla mycket just nu, jag orkar seriöst inte med skolan! tur att det snart är helg, fast den är så kort!? :| ahja iallafall, imorse var jag hos tandläkarN med stort n. nej men allvarligt, han sa att jag kanske skulle behöva tandställning, men det skulle de kolla om ett år igen. efter det skjutsade pappa mig till skolan, slutade 2, då tog jag, alva, eve och maja sällis hem. snackade ett tag sen gick jag och alva hem till henne. var till halv 4 då drog jag hem och åt, gjorde läxor och slappade framför tv:n. klockan 7 var det träning, och den skulle egentligen sluta halv 9 men kea drog ut på tiden så den slutade runt 9 istället. det gillas inte, kom hem halv 10 och sen dess har jag käkat, suttit här och fixat mig. imorgon börjar jag tio över tio, chill! men nu måååste jag verkligen gå och lägga mig, sov gott ♥ /linnea

ahahahaha, söt och gammal bild

Kommentarer


Kommentera inlägget här: