alvapluslinnea.blogg.se

jag hatar rubriker

Kategori: Allmänt

asså jag vet aldrig vad jag ska ha för rubrik? för ibland har jag tusen rubriker som jag inte ens kan välja mellan, sen har jag en del dagar då jag inte har någon alls jag kommer på. så det fick bli den här rubriken idag, en väldigt passande haha! aja, idag så ska jag bara vara hemma & ta det lugnt, plugga lite matte och bara tagga ner. behöver sånna dagar ibland, skönt är det också :) men jag kanske tar en sväng med cykeln ikväll och cyklar runt lite. jag ska nog ringa och fråga linnea om hon vill följa med för jag vill inte cykla själv.. hoppas hon kan & vill annars blir jag ledsen.. :( nu ska jag stänga av och plugga sex tal till, vi ska vara framme där tills på fredag. vill helst göra det nu så slipper jag sen :) smart va? haha plugghästen här .__. nej jag skojade bara! jag kanske bloggar ikväll men jag lovar inget. men vi hörs annars när vi hörs! ha det bra tills dess, pussen! /alva.

jag tycker det vore kul med någon kommentar, annars är det inget kul att blogga.. jag kanske lägger ner då? bara för jag skrev att jag ville ha någon kommentar så kommer jag säkert inte få någon.. hihi :| kiss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: