alvapluslinnea.blogg.se

maaaaat

Kategori: Allmänt

hejsan, nu ska jag snart äta så det här får gå fort! igår kväll så kollade jag på filmen legally blond men jag tyckte inte att den var så värst bra så jag och mamma slog över till kanal 2, där det var en super bra film. jag orkar inte berätta om den just nu, men den var bra iallafall, den slutade halv tolv så efter det så gick jag & la mig :] jag vaknade kvart i tio imorse, sen dess har jag läst första delen av tillsammans som linnea nyss skrev om i förra inlägget, aja jag har kommit fram till sidan 145 så jag har en bit kvar, jag har tänkt att läsa ut den idag och börja med den andra delen imorgon i skolan. än så länge är boken jätte bra, bland dom bästa jag läst faktiskt. nu ska jag äta lunch & sen läsa som en galning! haha men då vet ni vad jag gör idag :) plus jag kanske bloggar ikväll, vi får hoppas det bästa. annars hörs vi när vi hörs pussar / alva.

ajuste, igår var jag med linnea, cyklade även till min farmor, fikade där och så :) vi hade iallafall väldigt roligt :D loveu stort!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: