alvapluslinnea.blogg.se

MÅNDAG

Kategori: Allmänt

Hejsan! Dags för uppdatering igen. Idag så var det skola som vanligt, ganska segt men det funkade. Vi slutade iallafall klockan tre idag, hm långa dagar! Men det får man ta, och som tröst så slutar vi klockan två på Torsdagar och på Fredagar! Skönt nog. Idag så ska jag bara vara hemma och mysa framför en film och dricka te och plugga, så jag kan vara med på matchen imorgon! Vi spelar mot Kumla och jag tror segern blir vår! Hallsberg :) Plus att jag måste berätta en sak som jag låg och grumlade över igår, och kanske lite nyss också.. jag tänkte och tänkte. Och till slut kom jag faktiskt fram till att jag inte alls ska ha ett uppehåll! Utan jag gillar att blogga om vad jag gör på dagarna för er, läsare. Så inget uppehåll för mig, men jag tror att Linnea ska ha ett, vilket jag tycker är synd eftersom jag tycker att våran blogg är mysig och intressant. Om jag får erkänna det själv :) Så jag ska försöka skriva lite varje dag, om inget annat står i vägen som tillexempel läxor eller träningar.. Nu ska jag ändra lite på designern! Hoppas att det blir bra, jag kommer inte ta någon märkvärdig. Utan mer en vanlig vit eller något liknande. Jag tror jag skriver något inlägg ikväll, det beror på. Men kika in lite då & då så ser ni när jag skriver.

Ha det bra! Puss och Kram. / Alva ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: