alvapluslinnea.blogg.se

nu är det dags för en förändring

Kategori: Allmänt

hej bloggen! som alva skrev här nedanför klippte jag mig idag och hon var gullig å följde med hihi. det var riktigt skönt att få bort det slitna, men det kändes inte som om hon som klippte mig tunnade ut håret något :| jaja, jag får väl vara nöjd. nu ska jag göra iordning mig och sedan sova, mår inte så värst bra just nu.. ha det bra så hörs vi. kram /linnea

bröst, mens och fett hår,
killar, svek och feta lår.
stå ut med kompisar som din rygg vänder,
stå ut med allt skit som händer.
ta emot mer och mer smärta,
bara vänta på att någon ska krossa ens hjärta.
sedan supa sig full, röka massa cigaretter,
svälja mer och mer tabletter.
skära i sina armar djupa sår,
dölja hur man ständigt mår.
börja banta, få aneroxia och bli undernärd.

-välkommen till en tjejs underbara värld

allt stämmer inte, men rätt så mycket.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: