alvapluslinnea.blogg.se

20:32 och 59 sekunder :$

Kategori: Allmänt

hejsan blogggläsare! just nu sitter jag här och gör.. absolut ingenting. idag har jag iallafall varit i skolan som vanligt sen när jag kom hem så packade jag upp & sådär, efteråt försökte jag läsa ut boken tillsammans, fast andra delen! men jag kom bara till sidan 170 så jag har ungefär 30 eller 40 sidor kvar, ska försöka läsa ut den imorgon eftersom jag vill börja på tredje, dom är så himla bra! fast tro inte att jag är värsta nörden nu, utan jag läser bara så mycket när jag verkligen hittar en bra bok, som jag inte gör så ofta.. aja, sen efter det så cyklade jag kanske en halvtimme med min lillebror, typ bara runt kvartéret oså. skönt att man fick frisk luft, det behövdes verkligen! fast jag frös lite eftersom jag hade gått ut & satt mig när jag läste, fast där satt jag bara i en kvart eller något mindre med filt & allt sånt där, haha! nu ska jag stänga av här & prata med mamma i köket. men nu vet ni att jag lever iallafall ;) slänger nog in lite nya bilder imorgon, jag hinner tyvärr inte göra det nu. tschüs! / A

Kommentarer


Kommentera inlägget här: