alvapluslinnea.blogg.se

stockholm

Kategori: Bilder

godkväll! idag har jag varit i stockholm med linnea hela dagen, vi har haft det super mysigt! vi åkte med tåget runt två och kom fram vid fyra. då åt vi på mc donalds, och resten av tiden gick vi in och ut i affärer. jag hittade för det mesta inget speciellt, bara ett linne och massa toffsar. jag måste också bara berätta en sak, vi såg amy diamond inne på h&m också, haha! men dagen har iallafall varit super bra. tack för dagen! ♥

nu ska jag ta något och äta och sedan göra mig klar för sängen. men först ska jag bara lägga upp några bilder från dagen, det blev inte så många med min mobil. för jag tog dom mesta med kameran, men jag orkar inte ladda upp dom just nu. men här har ni några iallafall.. /alva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: