alvapluslinnea.blogg.se

you are strong

Kategori: Bilder

hej bloggen! igår kom julia hit till mig och linnea, men vi spelade mest spel. så det blev en lugn dag, men roligt iallafall! senare på kvällen var det dags för fotbollsträning igen som vanligt på måndagar, det var den skönaste springningen med laget på vädligt länge, solen låg på hela tiden och vi sprang en annan runda igår, den tyckte jag var mycket bättre än den vanliga, förut sprang vi mer på asfalt. men nu blev det mera skog och gräs. skönt!

idag händer inte så mycket, jag ska in till marieberg/stan med mamma om en timme ungefär, vi måste köpa en vår-jacka till mig. hoppas jag hittar någon då! och imorgon blir det en tågresa till stockholm med linnea. mysigt! men nu har jag ingenting mer att skriva om, så vi får höras när vi hörs! bara en sak till, linnea? när du ser det här, ring mig fort. jag måste verkligen prata med dig!

aja, hoppas ni alla får en bra och solig dag ♥ /alva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: