alvapluslinnea.blogg.se

I like the way

Kategori: Bilder

Oj! Ursäkta, bloggen har legat nere ett tag haha.. Men det har ju faktiskt varit sommarlov, så ingen av oss har orkat blogga då. Vi kommer nog igång igen när skolan börjar! Jag hade tänkt att göra en långt inlägg om mitt sommarlov, när jag har lagt över alla bilder! Nu ska jag fortsätta med att göra ingenting, vi hörs snart!

Och föressten, Alva fyllde ju igår! 14 hela år! Och jag har hängt med dig i 4 av dom åren, vilket har varit underbart! Jag kan berätta allt för dig, och jag litar alltid på dig. Du kan alltid söka tröst hos mig, jag finns alltid till, det är bara att ringa eller helt enkelt cykla 200 meter hem till mig! Jag håller hårt i dig min vän, bästavän! Hoppas du hade en kanondag, i love you ♥ /Linnea


FÖRLÅT, men du är så grymt vacker!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: