alvapluslinnea.blogg.se

Galet bra kväll, jag kan inte sluta le

Kategori: Bilder

Hej! Igår var jag på talang finalen med mina brudar Alva, Vilma och Felicia! Först var det ju själva talangen, och turligt nog (för mig som brukar ha otur) så vann mina två favoriter i båda klasserna! George i Solist klassen och The Process i Rock & Pop klassen. Glädjetjut måste ha hörts från publiken, för jag, Vilma och Alva blev så jädra glada haha! Discot efteråt var riktigt roligt det med, mycket folk och bra musik. Kvällen/natten kunde inte blivit bättre än så!

Nu ska jag dra mig mot sängen, bokstavligen DRA mig dit, för imorgon väntar skolan. Men som tur är börjar jag 9 så lite sovmorgon blir det iallafall! Bjuder på lite bilder från igår innan jag stänger av, pusspuss! /Linnea


Haha, hur svårt kan det vara att va seriösa på en bild?!

Den där killen är för grym!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: