alvapluslinnea.blogg.se

Dan före dopparedagen

Kategori: Alva

Förut hade jag och bästavän julklappsbyte. Åh så mysigt och vilken bra present jag fick! För bara ett ögonblick sen så var skinkan klar ur ugnen och jag var ju såklart tvungen att bre mig en liten Julvörts-macka och skärva upp en riktig god bit julskinka, plus lite senap på det! Och ett glas julmust brevid. Mmm älskar verkligen julskinka! Sedan har jag slått in en massa julklappar också, så nu är högen väldigt stor under julgranen! Kan ni tänka er alltså, imorgon är det redan Julafton? Jag längtar så jag tror jag spricker! Jaja, nu ska jag kolla på två avsnitt av Julkalendern på Svtplay som jag missade igår och idag. Och imorgon är det sista avsnittet, jätte tråkigt! Eftersom jag gillade verkligen Julkalendern i år, brukar aldrig göra det annars. Och efter jag har kollat klart på dom två avsnitten så blir det att mysa med familjen i soffan framför Bingolotto, det är ju uppesittarkväll! Nu kan jag bara önska er en jätte mysig och framför allt, en riktigt god jul! Ha det bra så hörs vi efter jul någon gång. För nu ska här mysas med nära och kära! ♥ / Alva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: