alvapluslinnea.blogg.se

En fantastisk kväll

Kategori: Alva

Hej på er! Jo jag vet, uppdatering, den har inte varit bra, men jag har varit på prao från måndag till fredag så jag har inte ens orkat suttit vid datorn överhuvudtaget. Men något jag definitivt orkat gjort i veckan, var att jag gjorde ett pepparkakshus med familjen. Åh så bra huset blev!

Annars då? Hur mår ni? Jag mår bara toppen! Igår så åkte jag, pappa och Linnea till Nytorget och spelade disco-bowling på kvällen. Min farmor och Linneas farmor satt även där och kollade på oss. Dom två är ju bästa vänninor så det är ju super kul! Efter bowlingen så blev det även en sväng in på Restaurangen som är bredvid, för lite pizzakäk med farmor, pappa och Linnea. Mmm vad gott det var! Har inte ätit pizza på länge så det var väldigt gott. Och till pizzan så fick det bli min favoritdricka såklart, ett stort glas med en kall Sprite. Det kunde inte blivit bättre! När vi var mätta och belåtna så skjutsade vi hem farmor igen och sen åkte vi hem. När jag kom hem så la jag mig framför tv:n direkt och glodde på film hela kvällen, kollade på en bra film på 3:an, Dante's peak. Och ett tack till alla fina som gjorde min lördag super bra igår. Älskar att vara med mina nära och kära! Idag är det söndag och ingenting står på schemat, precis som en söndag ska vara. Vi hörs senare! Puss ♥ /Alva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: