alvapluslinnea.blogg.se

Underbara söndag

Kategori: Alva

Idag har jag hunnit med mycket! Inhandlat lite julkappar och lite små-saker till mig själv. Handlat gran med mamma har jag också gjort! Träffat bästavän på kvällen en stund för lite gottisaker och kollat match i Alléhallen. Nu har jag äntligen satt mig till ro och har precis kommit in på Svtplays hemsida för att kolla på dagens avsnitt av Julkalendern som jag missade både på morgonen och på kvällen. Så bra är den! Vill inte missa ett enda avsnitt, får typ panik då haha. Förresten, när jag och mamma var och handlade på Maxi förut så köpte hon björnbär och massa andra goda bär, då kan jag bara lova att dom bären kommer verkligen bli en höjdare till yoghurten på morgondagens frukost. Nej, vet ni vad? Nu ska jag slå på dagens avsnitt innan det blir för sent och kolla vad det har att erbjuda idag då. Blir nog sådär ruggigt spännande som vanligt! Ha det fint ♥ Puss alla fina! /Alva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: