alvapluslinnea.blogg.se

You've got that one thing

Kategori: Allmänt

Hej! Tänkte sammanfatta de två senaste veckorna nu!
Förra veckan hade jag praktik, på dagis. Grymt mysigt! Vi bakade pepparkakor och lussebullar, gjorde stora snöbollar i snön, sjöng lucia-sånger och mycket mer. Plus att vi gosade med alla sötnosar också, aldrig fel! Förra lördagen var jag och Alva och bowlade med hennes pappa, och på söndagen var det hemma-mys som gällde.

Denna vecka var det då lucia, vi hade "finmiddag" i skolan, chillade på alla lektioner hela veckan, var i skolan 2 timmar i torsdags, och hade typ en vanlig lektion i fredags annars kollade jag, Alva, Julia och Juliette på fotboll, skol-sm. Och i torsdag var jag och farmor ute och köpte en julklapp till mig, hemligt hihi, sedan fick jag en tidning och choklad, plus att det var 25% rabatt på HELA lindex så då köpte jag en mascara och ett linne!

Gårdagen bestod av att vara hemma och städa, och senare på kvällen mysa hos världens bästa Erik & Lena! Vi blev bjudna på taco-paj och kladdkaka med chokladgrädde, fast vi var egentligen där bara för att kolla på bilder från Eriks Australien-resa! Trevlig kväll!

Idag, 4e advent, har jag och pappa köpt julgran, och så bar vi upp en massa fula kartonger upp på vinden! Sedan har jag slagit in några paket med julmusik i bakrunden. På kvällen hade jag och Alva en massa mys för oss. Älskar vintern, då kan man mysa hela dagarna hihi! Långt inlägg nu, så ni får ursäkta haha! Kram ♥ /Linnea
Aha, redan 3 veckor sedan, sjukt vad tiden går!

Kommentarer

  • idajanols säger:

    hahaha tack ;) ja men vafan, man kan inte vara vacker hela tiden!

    2011-12-20 | 22:10:57
    Bloggadress: http://janools.blogg.se/

Kommentera inlägget här: