alvapluslinnea.blogg.se

17.36

Kategori: Allmänt

Tjena! Vad dagen har gått fort idag, Jag har hunnit med rätt så mycket. Jag har duschat, kollat på två filmer, städat och när som helst ska jag och mamma ta en lång promenad, det ska bli riktigt skönt! När jag kommer hem ska jag antagligen äta kvällsmat och byta om till pyjamas. Klockan åtta till halv nio blir det tv-tittande. Solsidan givetvis!

När det har slutat har jag ingenting planerat, ska väl förmodligen göra mig klar inför natten. Imorgon är det sovmorgon, börjar klockan nio som vanligt på måndagar. Men ska inte sitta uppe längre än vanligt bara för att jag börjar lite senare imorgon, är helt slut efter den här helgen. Den har varit jätte bra, men det är skönt att tagga ner någon gång ibland också. Nu ska jag gå och ta på mig jackan, skorna, vantarna och en stor mysig halsduk. Friska luften väntar, tjingeling! ♥ / Alva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: