alvapluslinnea.blogg.se

6e Februari 2011

Kategori: Tips

Det är söndag idag och solen skiner för fullt! Det blir att vara ute med mamma idag, kanske vi åker in till Kumla en stund. Om det inte blir så, ska jag bara vara hemma, ta hand om mig själv och gosa med kissen. Ska nog också ta en lång promenad med mamma senare, vad gör man inte när det är sånt här fint väder? Nog om det, nu ska jag äta lunch och efter lunchen kanske mamma och jag drar iväg, älskar sådana här söndagar! Ikväll är det också Solsidan, hela dagen kommer bli perfekt♥ Pussar! /Alva

Ajuste, jag såg på världens sorligaste film förut på förmiddagen. Den är verkligen super bra, men ändå världens känsligaste film jag någonsin sett. Man tänker verkligen efter på en sak när man ser den, fick nästan ångest när jag såg. Den här filmen får 5 poäng av 5 av mig ♥ Den bästa av mödrar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: