alvapluslinnea.blogg.se

Dagen+Morgondagen

Kategori: Bilder

Tänkte blogga lite snabbt om dagen och morgondagen innan jag går och lägger mig.

Idag var det skola som vanligt. Efter skolan gick jag och Alva hem till henne, fikade och snackade. Runt 4 gick jag hem och åt, hon kom efter ett tag, då spelade vi kort en stund själva och sedan med min bror. Vi lyssnade på musik och Alva gjorde musikvideos till lite låtar, haha. Hon drog hem för att äta runt halv 7, då städade jag och tjugo över 7 möttes vi igen vid "stenarna". Jag kom hem en timme senare, satt mig och kollade på Let's Dance och Criminals Minds och nu ska jag snart sova. Tack för dagen Bull bästavän!

Imorgon ska jag och min familj åka till mormor och morfar. Sover där tills Söndag och sedan åker vi hem. Ska förmodligen träffa min morbror och moster, och min kusin, kul! Kommer inte blogga förens på Söndag, så ha en bra helg allesammans! ♥ /Linnea


Åh, miss it!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: