alvapluslinnea.blogg.se

Film och förkyld

Kategori: Tips

Idag såg jag och Alva på 2 filmer, en Beck och Mean Girls 2.

Beck - Levande begravd, var den bästa Beck jag sett tror jag. Spänning, humor, och ja allt vad Beck brukar ha och bjuda på, fast ännu bättre! Så ni som gillar Beck/Wallander, eller andra svenska thriller filmer, se den!

Mean Girls 2, var inte så bra. Sämre än första filmen, men om man har sett 1an måste man se 2an. Det var okej handling, bra slut, men man förstog nästan hela filmen. Om man inte har sett 1an kanske den är bra, men annars inte!

Förkyld har jag också blivit. Vet inte hur många gånger jag har nysit idag!? Perfekt när jag har cup på Söndag, som jag har längtat efter.. Men jag får försöka sova mig frisk, därför ska jag ta en alvedon och gå och lägga mig nu. Imorgon ska jag handla mat med mera tills på Söndag, och så kanske jag ska vara med Olivia.

Hoppas ni har haft en bra dag, det har jag iallafall! Natti♥ /Linnea



Kommentarer


Kommentera inlägget här: