alvapluslinnea.blogg.se

HOME

Kategori: Kläder/Outfits

Hej! Nu är jag hemma. Kom hem för cirkus en timme sedan. Jag har packat upp och kollat facebook, bloggar och sådär. Och så har jag försökt få tag på Alva, men fick inget svar, så Alva om du ser det här ring mig!

Igår så åt vi, min familj och mormor och morfar alltså, på The Pub med min morbror, moster och kusin. Gun också såklart! Jag åt Oxfile och fläskfilé med pommes, sallad och 3 olika såser, super gott! Under kvällen kollade vi på film och melodifestivalen, åt godis/chips och och spelade kort. Bra lördag!

Nu ska jag göra någonting, ringa till Alva igen antagligen. Så pusshej! ♥ /Linnea


Dagens och gårdagens klädval

-Bilden högst upp: min söta necessär -Bilden längst ner: mina nya örhängen och halsbandet
Dåliga bilder men men.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: