alvapluslinnea.blogg.se

Melodifestivalen

Kategori: Bilder

Kvällen har varit super mysig, det blev hemmagjord pizza till kvällsmat. Som min mamma gjorde, så gimla gott! Efter maten kollade jag på tv och vid åtta kollade jag och familjen på Melodifestivalen, och kvällens favorit blev självklart Danny!

Nu ska jag och mamma kolla på en film som går på tv:n och efter det ska jag sova♥ Hoppas alla ni mår bra, jag skriver mer imorgon. På förmiddagen skulle jag tro! För på eftermiddagen ska jag och mamma åka någonstans, till Örebro skulle jag tro. När jag kommer hem ska jag duscha och förbereda mig inför skolan som börjar dagen därpå, känner också att jag ska ta en storstädning i mitt rum, dammråttorna börjar komma! Så bäst jag gör det fräscht och fint igen. Nu ska jag släpa ut mitt täcke i vardagsrummet, ligga där och bara kolla på filmen. Det här kallar jag lördag! See you tomorrow♥ /Alva
Underbara bilder härifrån

Kommentarer


Kommentera inlägget här: