alvapluslinnea.blogg.se

Bra fredagskväll

Kategori: Bilder

Cirkus klockan 8 kom jag hem från min kusin. Hos honom var det kalas för hans söta dotter Elsa! Det var jag, min familj, farmor & farfar, min faster hennes man & hans mamma. Min kusins sambo var såklart också där! Lite krångligt, haha. Lillan fyllde 1 bast, hon börjar bli stor nu! Jag lekte hela kvällen med henne, och det var så kul för hon är så jäkla söt. Jag kan inte sluta titta på henne! Plus att när man frågar om man får en puss eller en kram så ger hon det direkt, raring ju. Om jag skulle skriva alla saker som gör henne till den sötnos hon är skulle det ta hela kvällen! Så obeskrivligt gullig.♥

Nu sitter jag och zappar mellan let's dance & criminal minds i brorsans säng, mys. Ja juste det, jag fick ju tillbaka min klocka förut, skönt! Och så fick jag låna med mig en film som jag ska kolla på imorgon! Ha en trevlig kväll puss♥ /Linnea


hihi paint

Kommentarer


Kommentera inlägget här: