alvapluslinnea.blogg.se

Dåtiden håller fast oss, framtiden oroar oss, därför mister vi nuet.

Kategori: Allmänt

Hejsan!

Måste berätta lite om imorse. Först så försov jag mig, typ, så jag fick stressa med frukosten och det är inte bra för mig! Sedan när jag går ut ser jag att det har snöat och då tänker jag direkt: JA! Nu är det hård snö så man halkar inte! Men tyvärr var det precis vad jag gjorde för det var ju ingen hård snö alls! Och jag hade inga vantar på mig så jag rev mig på handen så den blev jättesvullen :( Sedan när jag kommer till skolan har jag glömt nyckeln till skåpet också, lyckat! En av mina lärare trodde jag behövde åka till vårdcentralen när han fick kolla på min hand, men vi skulle se hur den blev under dagen och som tur är så har svullnaden gått ner!!

Ska lägga iordning lite kläder på mitt rum nu, kyss♥ /Linnea


Ta mig tillbaka!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: