alvapluslinnea.blogg.se

Firework

Kategori: Allmänt

Hejsan, nu har jag precis städat klart på mitt rum. Jag hade inte bäddat sängen ännu och det låg några saker lite varstans. Så nu är allt på sin plats och sängen är bäddad. Min mysiga ängel har jag tändt, samt julstjärnan i fönstret och lite andra smålampor. Jag har varit med Linnea sedan klockan tolv på förmiddagen, då åkte vi cykel till en pulkabacke som ligger ungefär i Samsala. Vi hade med oss pulkorna på cykeln, alltså vi knöt fast dom på pakethållaren och sedan åkte vi iväg. Haha! Där åkte vi pulka i hela 2 timmar, det var super skönt att vara ute och få frisk luft, så ikväll kommer jag sova bra. Efter vi hade åkt klart cyklade vi hemmåt igen, fast jag åkte hem till mig och hon åkte till sig. Jag tvungen att åka hem och äta lunch, sen när jag hade ätit gjorde jag inte så mycket. Städade lite på mitt rum och smakade lite kaffe. När jag satt på min mobil fick jag ett sms att min Farmor hade ringt, så då ringde jag upp henne och då pratade vi en stund. Efter det satte jag mig här och nu gör  jag ingenting. Och Linnea skulle äta hos sin Farmor idag och hon skulle ringa när hon var på väg hem med cykeln. Så nu sitter jag för det mesta och väntar på att hon ska ringa, men det gör väl hon snart. Nu ska jag lägga mig i soffan och kolla på tv, hoppas att det är något bra program. Pusshej! ♥ / Alva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: