alvapluslinnea.blogg.se

Fredagsmorgon

Kategori: Bilder

God morgon! Jag vaknade för en stund sedan, jag börjar ju straxt efter tio så jag har gott om tid. Just nu är jag jätte hungrig så jag ska nog dra mig bort till köket och äta en god frukost. Än så länge har jag tagit ett glas jouice, proviva heter den. Med mango smak, den är super god! Älskar att dricka den på morgonen, för den är ganska söt vilket jag tycker är gott på morgonen för att vakna till lite. Jag älskar verkligen fredagar, speciellt den här. Jag har världens längsta sovmorgon, bara 3 lektioner i skolan, och efter skolan ska jag vara med bästavän♥ Super härligt! Ikväll blir det fredagsmys med familjen, bara mysa framför Let's Dance med massa gott. Imorgon ska jag och mamma in till Örebro. Nu ska jag äta min efterlängtade frukost, att börja dagen med en bra start känns helt rätt! Peace and love♥ /Alva


Kommentarer

  • Lizette ~ foto säger:

    SV: okej, vad roligt :) tack så jättemycket sötungar!

    2011-01-28 | 13:40:08
    Bloggadress: http://lizettesfoto.se

Kommentera inlägget här: