alvapluslinnea.blogg.se

Hemma från Marieberg

Kategori: Bilder

Hejsan bloggen! Jag har varit i Örebro och Marieberg hela dagen, jag kom hem för en timme sedan ungefär, sedan dess har jag höllt på med min kamera. Jag kanske inte har berättat det för er men den gick typ sönder för någon vecka sedan, och då så var det fel på minneskortet så då köpte jag ett nytt idag, så nu funkar den igen och jag är super glad. Jag var tvungen att gå upp klockan nio imorse, för mamma ville ha en hel dag på oss att handla, för vi skulle till både i Örebro och Marieberg. Så det var bara att bita ihop och dra sig upp! Fast det var inte lätt ska jag säga er, jag är den morgontröttaste människan på denna jord så det är alltid svårt för mig att komma upp, om jag tillochmed lägger mig tidigt så går det inte.

Jag är helt slut efter en dag på Marieberg/Stan, så himla mycket folk! Fast jag lyckades få med mig några saker hem iallafall. - Ett par svarta vantar, två nagellack, sen fick man även en prov-parfym med på köpet också, men den räknas nog inte? Och sen ett nytt minneskort. Mycket nöjd är jag! Nu måste jag städa lite på mitt rum för snart kommer Linnea hit, då ska vi nog prata en stund och senare ska vi åka pulka, som vanligt!
Lite bilder på det jag köpte idag :)


Man ser inte färgerna så bra, men det ena är aprikos ( till vänter ) och ett grönblått ( till höger )


Det här var den där prov-parfymen man fick med, det var en liten flaska i.



Sen blev det lite andra bilder också. Ha en bra fredagskväll ♥ / Alva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: