alvapluslinnea.blogg.se

http://moajonsson.devote.se värd att se ♥

Kategori: Allmänt

JAG ÄLSKAR DIG MOA! DEN ABSOLUT BÄSTA KUSINEN JAG HAR ♥

Det var ju skola idag som vanligt, slutade klockan 2. Efter skolan gick jag hem till Tova och sedan dess har jag varit hos henne till klockan sex ungefär, vi hade inte varit på länge så det var super kul :D När jag kom hem åt jag kvällsmat och packade upp idrottskläderna, nu ska jag plugga några tyskaglosor tills imorgon och sedan ska jag städa på mitt rum, det ligger tvättade kläder på sängen och grejer överallt. Eftersom jag är så lat och inte orkade städa mitt rum igår så får jag göra det nu, jag tänker iallafall inte göra det imorgon på en fredag. Jag och ena halva klassen hade ju Hemkunskap förra terminen, och nu har den andra delen av klassen Hemkunskap den här terminen. Vilket betyder att jag börjar tio över tio varje fredag fram tills vi slutar och får sommarlov, guld! Så imorgon får man lite längre sovmorgon. Gud vad skönt ♥ Jaja, nu ska jag plugga. Vi hörs / Alva

Kommentarer

  • Moa säger:

    NAW, ALVA, DU ÄR SÅ SÖT! JAG ÄLSKAR DIG OCKSÅ!! OCH DU ÄR DEN ABSOLUT BÄSTASTE KUSINEN MAN KAN FÅ!! PUSS LOVE YOU ♥

    2011-01-13 | 21:23:27
    Bloggadress: http://moajonsson.devote.se

Kommentera inlägget här: